U 23 di settembre, si sò aperti i 19esimi Ghjochi Asiatici in Hangzhou. I Ghjochi Asiatici di Hangzhou aderiscenu à u cuncettu di "verde, intelligente, frugale è civilizzatu" è si sforzanu di diventà u primu avvenimentu "senza rifiuti" à grande scala in u mondu.
A scala di sti Ghjochi Asiatici hè senza precedenti. Si prevede chì più di 12000 atleti, 5000 ufficiali di squadra, 4700 ufficiali tecnichi, più di 12000 ghjurnalisti di i media in u mondu sanu, è milioni di spettatori da tutta l'Asia participeranu à i Ghjochi Asiatici di Hangzhou, è a scala di l'eventu righjungerà un novu piccu.
In qualità di principale fornitore di servizii di catering di u centru media, u Centru Espositivu Internaziunale di Hangzhou hè impegnatu à prumove un stile di vita verde è à bassa emissione di carbone, prufundamente radicatu in u core di a ghjente. In u ristorante, i tavuli da pranzu è a disposizione di u paisaghju in vista sò fatti di materiali à base di carta, chì ponu esse riciclati dopu a cumpetizione. L'articuli di tavola furniti à l'invitati sò fatti di materiali biodegradabili è rispettosi di l'ambiente, cù cultelli, forchette è cucchiai fatti di materiale PLA. I piatti è e ciotole sò fatti di materiale di pula di risu. Da a disposizione di u spaziu à l'articuli di tavola, implementemu è creemu veramente un spaziu da pranzu "senza rifiuti".
Data di publicazione: 25 di settembre di u 2023